Tanken bag vores services er, at du skal bruge din tid til det, som du er god til. Vi sørger for, at du ikke skal tænke på deadlines for indberetning til Skat, afsendelse af løn, betaling af leverandører og lignende, men kun fokusere på at løse opgaver, der sikrer og vedligeholder indkomsten i din virksomhed.
Vi kan assistere, hvis du har et midlertidigt behov for ekstra hænder i økonomiafdelingen såvel som hvis du har et permanent behov for bogføringsmæssig assistance, men måske ikke har behov for en fuldtidsansat bogholder. Alle vores medarbejdere er fleksible og vi varetager opgaver såvel i som udenfor kontoret. Vi gør opmærksom på, at vores konsulenter sørger for at deres viden løbende er opdateret ved deltagelse i faglige kurser. Vores arbejde udføres i henhold til gældende lovgivning.
Vi gør endvidere opmærksom på, at alle forhold vedrørende vores kunder, det være sig internt materiale, forretningshemmeligheder eller lignende behandles med fuld fortrolighed. Timesaver vil ikke videregive oplysninger omkring din virksomheds aktiviteter eller forretningsførelse i øvrigt, med mindre der foreligger en accept fra dig eller ledelsen i din virksomhed.
Timesaver ApS, Lyngbyvej 20, 2100 København Ø, © TimeSaver 2012 Design: Artcome